Praca - archiwum

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY kierownik ds. administracyjno-technicznych

       KA – 110/3/1/16   

Dyrektor Fabryki Sztuk

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

kierownik ds. administracyjno-technicznych

w Fabryce Sztuk

 1.      Wymagania niezbędne:

-          obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa, którego obywatelom – na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego – przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

-          w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

-          pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność,

nieposzlakowana opinia,

-          wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – zarządzanie, ekonomia, budownictwo lub pokrewne

-          co najmniej pięcioletni staż pracy.


2.      Wymagania dodatkowe:

-         znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami,

      zamówień publicznych, bezpieczeństwa imprez masowych, BHP,

-         umiejętność zarządzania zespołem,

-         wskazany staż pracy na stanowisku o tożsamym lub zbliżonym zakresie działania,

-         wysoki stopień umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników,

-         wskazany co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych,

-         wysoki stopień samodzielności,

-         dyspozycyjność,

-         prawo jazdy kat. B, wskazane posiadanie własnego środka transportu,

-         umiejętność pracy w zespole,

-         obsługa komputera - środowisko Windows, Pakiet MS Office, Internet.

 

3.      Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-      gospodarowanie nieruchomościami znajdującymi się w zarządzie Fabryki Sztuk, w tym

w szczególności:

-     zapewnienie funkcjonowania obiektów Fabryki Sztuk,

-     zapewnienie konserwacji instalacji i urządzeń,

-     prowadzenie dokumentacji technicznej,

-     nadzór nad pracami remontowymi i konserwacyjnymi budynków i urządzeń,

-     nadzór nad realizacją usuwania awarii i jej skutków,

-     prowadzenie ksiąg obiektów,

-     koordynacja działań związanych w oddaniem w użytkowanie pomieszczeń Fabryki Sztuk,

-      zarządzanie zespołem podległych pracowników,

-      zaopatrzenie,

-      prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy oraz wypadkami w drodze do pracy

i z pracy,

-      prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka na poszczególnych stanowiskach pracy,

-       odpowiedzialność za opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i poleceń służbowych oraz instrukcji w zakresie bhp i p/poż.,

-       przeprowadzanie wstępnego instruktażu na stanowisku pracy w zakresie bhp i p/poż.,

-      klasyfikacja wydatków strukturalnych,

-      nadzór nad techniczną obsługą przedsięwzięć Fabryki Sztuk,

-       współpraca z różnorodnymi podmiotami w zakresie wykonywanych zadań,

-       prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zajmowanego stanowiska, w oparciu    o obowiązujące instrukcje.

 

4.        Warunki pracy na stanowisku

praca na pełen etat, na miejscu i poza siedzibą pracodawcy, praca przy komputerze, w budynku znajduje się winda


5.        W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

6.        Wymagane dokumenty:

-       wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza można pobrać w dziale kadr w siedzibie Fabryki Sztuk, przy ulicy 30 Stycznia 4 bądź ze strony internetowej www.fabrykasztuk.tczew.pl),

-       list motywacyjny,

-       oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

-       oświadczenie o nienaruszeniu dyscypliny finansów publicznych,

-       kserokopie świadectw pracy,

-       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-       kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zmianami).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w siedzibie Fabryki Sztuk lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres: Fabryka Sztuk, ul. 30 Stycznia 4, 83-110 Tczew,            z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika ds. administracyjno-technicznych, w terminie do dnia 15 kwietnia 2016 r.

Aplikacje, które wpłyną do Fabryki Sztuk po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

 Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.fabrykasztuktczew.bipstrona.pl) oraz na tablicy informacyjnej Fabryki Sztuk.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zmianami)”.

Dyrektor

Alicja Gajewska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 kwietnia 2016 15:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Chełstowski
Ilość wyświetleń: 1105
05 kwietnia 2016 15:34 (Marcin Chełstowski) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_naborze.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 kwietnia 2016 15:33 (Marcin Chełstowski) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 kwietnia 2016 15:31 (Marcin Chełstowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)