Praca - archiwum

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. MULTIMEDIÓW

Dyrektor Fabryki Sztuk

       

KA – 110/3/3/15       

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

DS. MULTIMEDIÓW

w Fabryce Sztuk

 

 

  1. 1.       Wymagania niezbędne:

-          obywatelstwo polskie bądź innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy          o Europejskim Obszarze Gospodarczym,

-          znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,

-          pełna zdolność do czynności prawnych,

-          korzystanie z pełni praw publicznych,

-          niekaralność,

-          nieposzlakowana opinia,

-          wykształcenie co najmniej średnie,

-          znajomość obsługi komputera, w tym systemów operacyjnych Windows oraz pakietów biurowych Microsoft Office,

-          znajomość programów graficznych Adobe Photoshop i/lub Corel Draw,

-          znajomość programów do animacji komputerowej – wskazany SwishMax

-          znajomość programów do tworzenia prezentacji filmowych – wskazany Sony Vegas Pro

-          dobra znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz sieciami.

 

  1. 2.       Wymagania dodatkowe:

-          bardzo dobra organizacja pracy,

-          umiejętności organizacyjne,

-          samodzielność, kreatywność,

-          sumienność i dokładność,

-          umiejętność pracy w zespole,

-          umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,

-          wskazane wykształcenie kierunkowe – informatyka, bądź pokrewne,

-          mile widziana znajomość języka obcego /angielski, niemiecki/.

 

  1. 3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-          współtworzenie programów i planów pracy,

-          administrowanie stroną internetową, w tym BIP oraz siecią,

-          zarządzanie sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, w tym konfigurowanie komputerów zgodnie z wymaganiami na danym stanowisku pracy,

-          tworzenie prezentacji multimedialnych,

-          opracowywanie i przygotowywanie projektów graficznych, w tym materiałów promocyjnych                         i reklamowych,

-          analiza oraz graficzna edycja i korekta materiałów fotograficznych i filmowych,

-          konfiguracja i zarządzanie sprzętem audio-video, w tym zaawansowanym sprzętem na potrzeby wystaw,

-          zarządzanie monitoringiem i systemem alarmowym,

-          organizacja warsztatów z zakresu informatyki, multimediów i obsługi komputera,

-          pomoc w organizacji wystaw i różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych, w szczególności w zakresie multimediów,

-          współpraca z różnorodnymi podmiotami w zakresie prowadzonych działań.

 

 

 

  1. 4.         Warunki pracy na stanowisku

Praca od lipca 2015 r. - pełen etat, praca na miejscu i poza siedzibą pracodawcy, praca przy komputerze,       w budynku znajduje się winda.

 

  1. 5.         W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. 6.         Wymagane dokumenty:

-       wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza można pobrać w dziale kadr w siedzibie Fabryki Sztuk, przy ulicy 30 Stycznia 4 bądź ze strony internetowej www.fabrykasztuk.tczew.pl),

-       list motywacyjny, CV,

-       oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie                       o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

-       oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

-       kserokopie świadectw pracy,

-       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-       projekt graficzny własny plakatu i zaproszenia (wydruk) oraz banera multimedialnego (na nośniku CD/DVD w formacie SWF lub AVI) na wystawę (tytuł: „Diabły, strachy, strzygi, czyli rzecz o polskiej demonologii ludowej”),

-       kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w siedzibie Fabryki Sztuk lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres: Fabryka Sztuk, ul. 30 Stycznia 4, 83-110 Tczew, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  ds. multimediów w Fabryce Sztuk, w terminie do dnia 25 maja 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Fabryki Sztuk po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i praktyczny test kompetencji, w tym z zakresu znajomości obsługi programów graficznych.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.fabrykasztuktczew.bipstrona.pl) oraz na tablicy informacyjnej Fabryki Sztuk.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą    z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.

 

 

 

Dyrektor Fabryki Sztuk

 

Alicja Gajewska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 maja 2015 09:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Bierut
Ilość wyświetleń: 1851
13 maja 2015 09:24 (Robert Bierut) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 maja 2015 09:24 (Robert Bierut) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 maja 2015 09:23 (Robert Bierut) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)